FAQ

JAK OBJEDNAT
Mohu provést objednávku kontaktováním přes telefon nebo e-mailem?
Momentálně nejsme technicky schopni přijmout objednávku odeslanou telefonicky nebo e-mailem. Doporučujeme vám provést objednávku prostřednictvím našich webových stránek. V případě jakýchkoli potíží vám naši konzultanti rádi pomohou a provedou vás celým procesem objednávání.
Jaké produkty si mohu objednat?
Produkty označené jako dostupné jsou k dispozici pro objednávku. Nezapomeňte však, že produkty vložené do košíku nejsou automaticky rezervovány a mohou si je koupit další zákazníci.
Mohu kombinovat dvě nebo více objednávek?
Objednávky lze vzájemně kombinovat. Chcete-li obdržet všechny produkty v jedné objednávce, doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku nebo e-mailem informace, protože zákazník to nemůže udělat sám, pokud již byla jedna z objednávek zadána.
Proč od vás neobdržím systémové zprávy informující o stavu objednávky?
Naše systémové (automatické) zprávy jsou e-mailovými programy často považovány za SPAM. Proto vás žádáme, abyste zkontrolovali tuto složku i další složky, např. NABÍDKY. Pokud email není k dispozici, kontaktujte zákaznický servis info@linters.cz
Lze objednávku vyzvednout osobně?
Objednávku lze vyzvednout v Brně, ulice Antonína Slavíka 1313/7 po potvrzení emailem o jeho nachystání:
OTEVÍRACÍ DOBA SHOWROOM BRNO / ONLINE ZÁKAZNICKÁ TELEFONNÍ LINKA:
  • Pondělí: 9:00 - 14:00
  • Úterý: 9:00 - 12:00
  • Čtvrtek: 9:00 - 14:00
Zboží na předobjednávku?
U tohoto produktu je vždy psán termín doručení od výrobce. Došívá se zboží přímo do objednávek, lhůta je cca. 10-14dnů, někdy je to zpravidla dříve. Pokud si přejete rozdělit objednávku a zaslat zboží skladem, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem.
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Mohu zrušit objednávku, která nebyla zaplacena?
Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, je to možné. Za tímto účelem kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.
Jaké produkty si mohu objednat?
Produkty označené jako dostupné jsou k dispozici pro objednávku. Nezapomeňte však, že produkty vložené do košíku nejsou automaticky rezervovány a mohou si je koupit další zákazníci.
Mohu zrušit objednávku, která byla zaplacena?
Pokud to ještě nebylo odesláno, je to možné. Za tímto účelem kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením čísla objednávky. Vrácení peněz za zrušenou objednávku proběhne nejpozději do 14 kalendářních dnů.
Mohu zrušit jednu položku z objednávky?
Pokud to ještě nebylo odesláno, je to možné. Za tímto účelem se obraťte na oddělení služeb zákazníkům telefonicky nebo e-mailem a uveďte číslo objednávky a název produktu, který chcete ze seznamu odebrat.
Mohu zrušit objednávku, která již byla dokončena?
Nemáme žádnou technickou možnost zrušit dokončenou objednávku.
ZPŮSOB PLATBY
Mohu platit kurýrem kartou?
Bohužel ne, naše kurýrní společnost takové zařízení nemá, je možné platit pouze v hotovosti.
Jaké způsoby platby nabízí stránka linters.cz?
V našem obchodě je mnoho platebních možností - online bankovní převod, online platební kartou, Apple Pay přes telefon, Mall Pay odloženou platbou https://mallpay.cz/platba-mallpay. Při objednávce zboží kurýrem či na zásilkovnu lze objednávku zaplatit i na dobírku.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - NÁVRATNOST ZBOŽÍ
Kolik času mám na odstoupení od smlouvy?
Máte 14 dní od data přijetí naší objednávky vámi.
Jak dlouho trvá, než dostanu peníze zpět, pokud zboží vrátím?
Vrácení peněz bude provedeno do 14 dnů od data, kdy obdržíme vrácení peněz.
Musím použít formulář pro odstoupení od smlouvy připravený internetovým obchodem linters.cz?
Ne, můžete použít kterýkoli z formulářů pro vrácení. Je důležité zahrnout informace o objednávce a podrobnosti o zákazníkovi, který objednávku zadal.
Může být vrácení provedeno osobně?
Ano můžete v Brně, ulice Antonína Slavíka 1313/7 vždy v pracovní dny. Nezapomeňte mít přiložený formulář pro odstoupení od smlouvy.
Lze produkty vyměnit?
Zboží lze vyměnit pouze za stejný model ale jinou velikost. Stránka linters.cz neposkytuje výměny.v jiné hodnotě či jiným produktem, vrací se pouze do 14 dnů s potvrzením a vyplněným formulářem pro vrácení.
REKLAMACE
Kolik času musím podat reklamace?
Pokud využijete záruku, máte 2 roky na podání reklamace od data přijetí objednávky.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamaci posuzujeme do 30 dnů, o rozhodnutí výrobce o vrácené reklamaci vás budeme informovat e-mailem.
Jak dlouho trvá vrácení peněz v případě reklamace?
Pokud bude reklamace přijata, vrácení peněz za inzerovaný produkt nebo zásilku nového modelu produktu bude provedeno do 14 dnů.
Musím použít reklamační formulář připravený internetovým obchodem linters.cz?
Ne, formulář pro reklamaci si můžete připravit sami.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz