FAQ

JAK OBJEDNAT
Mohu provést objednávku kontaktováním přes telefon nebo e-mailem?
Momentálně nejsme technicky schopni přijmout objednávku odeslanou telefonicky nebo e-mailem. Doporučujeme vám provést objednávku prostřednictvím našich webových stránek. V případě jakýchkoli potíží vám naši konzultanti rádi pomohou a provedou vás celým procesem objednávání.
Jaké produkty si mohu objednat?
Produkty označené jako dostupné jsou k dispozici pro objednávku. Nezapomeňte však, že produkty vložené do košíku nejsou automaticky rezervovány a mohou si je koupit další zákazníci.
Mohu kombinovat dvě nebo více objednávek?
Objednávky lze vzájemně kombinovat. Chcete-li obdržet všechny produkty v jedné objednávce, doporučujeme kontaktovat nás skrz zákaznickou linku nebo e-mailem. Bohužel není možné spojit objednávky na vaší straně, pokud jste již první zadali.
Proč od vás neobdržím systémové zprávy informující o stavu objednávky?
Naše systémové (automatické) zprávy jsou e-mailovými programy často považovány za SPAM. Proto doporučujeme zkontrolovat tuto i další složky, např. NABÍDKY. Pokud e-mail nenajdete, kontaktujte prosím zákaznický servis info@linters.cz
Lze objednávku vyzvednout osobně?
Objednávku lze vyzvednout v Brně, ulice Antonína Slavíka 1313/7, po potvrzení e-mailem o jejím nachystání:
OTEVÍRACÍ DOBA SHOWROOM BRNO / ONLINE ZÁKAZNICKÁ TELEFONNÍ LINKA:
  • Pondělí: 9:00 - 14:00
  • Úterý: 9:00 - 12:00
  • Čtvrtek: 9:00 - 14:00
Co znamená zboží na předobjednávku?
U produktů s možností předobjednávky je vždy psán termín doručení od výrobce. Došívá se zboží přímo do objednávek, lhůta dodání je cca. 10-14 dnů, často i dříve. Pokud si přejete rozdělit objednávku a zaslat zboží skladem, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem.
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Mohu zrušit objednávku, která nebyla zaplacena?
Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, je to možné. Za tímto účelem nás co nejdříve kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.
 
Mohu zrušit objednávku, která byla zaplacena?
Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, je možné ji zrušit. Za tímtoúčelem nás co nejdříve kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením čísla objednávky. Vrácení peněz za zrušenou objednávku proběhne nejpozději do 14 kalendářních dnů.
Mohu zrušit jednu položku z objednávky?
Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, je to možné. Za tímto účelem se obraťte na oddělení služeb zákazníkům telefonicky nebo e-mailem a uveďte číslo objednávky a název produktu, který chcete ze seznamu odebrat.
Mohu zrušit objednávku, která již byla dokončena?
Nemáme technickou možnost zrušit dokončenou objednávku. Nepoškozené a kompletní zboží však můžete do 14 dnů vrátit.
ZPŮSOB PLATBY
Mohu platitkartou při doručení kurýrem?
Bohužel ne, naše kurýrní společnost nemá k dispozici potřené zařízení, je možné platit pouze v hotovosti.
Jaké způsoby platby nabízíte linters.cz?
V našem obchodě můžete využít mnoho možností platby – online bankovní převod, online platební kartou, Apple Pay přes telefon, s odloženou platbou pomocí TwistoPay, hotově při osobním odběru na naší výdejně v Brně a při objednávce zboží kurýrem či na Zásilkovnu lze objednávku zaplatit i na dobírku.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Kolik času mám na odstoupení od smlouvy?
Máte 14 dní od data přijetí naší objednávky vámi.
Jak dlouho trvá, než dostanu peníze zpět, pokud zboží vrátím?
Vrácení peněz bude provedeno do 14 dnů od data, kdy obdržíme formulář s odstoupením od smlouvy. Viz Vrácení zboží.
Musím použít formulář pro odstoupení od smlouvy připravený internetovým obchodem linters.cz?
Ne, můžete použít kterýkoli z formulářů pro vrácení. Je důležité zahrnout informace o objednávce a podrobnosti o zákazníkovi, který objednávku zadal.
Může být vrácení provedeno osobně?
Ano, zboží můžete vrátit také osobně v Brně, ulice Antonína Slavíka 1313/7, vždy v rámci otvírací doby. Nezapomeňte přiložit formulář pro odstoupení od smlouvy.
Lze produkty vyměnit?
Zboží lze vyměnit pouze za stejný model v jiné velikosti. E-shop linters.cz neposkytuje výměny v jiné hodnotě či za jiný produkt, můžete ale využít klasické vrácení zboží. Výměna zboží za stejný model v jiné velikosti je možná pouze do 14 dnů s potvrzením a vyplněným formulářem pro vrácení.
REKLAMACE
Do kdy musím podat reklamaci?
Pokud využijete záruku, máte 2 roky na podání reklamace od data přijetí objednávky.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Reklamaci posuzujeme do 30 dnů, o rozhodnutí výrobce o reklamaci vás budeme informovat e-mailem.
Jak dlouho trvá vrácení peněz v případě reklamace?
Pokud bude reklamace přijata, vrácení peněz za produkt nebo zásilka nového modelu produktu bude provedena do 14 dnů.
Musím použít reklamační formulář připravený internetovým obchodem linters.cz?
Ne, formulář pro reklamaci si můžete připravit sami.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz